Maria del Mar Bonet durà "50 anys d'escenaris" al Claustre de Llucmajor

23-Julio-2018
El Claustre de Sant Bonaventura de Llucmajor acollirà, el vinent dia 4 d'agost, un dels concerts de l'estiu. Maria del Mar Bonet interpretarà el seu recital preparat especialment per a commemorar els més de 50 anys sobre els escenaris. Serà gairebé en l'equador d'una gira que l'ha duita arreu dels Països Catalans però també a l'Òpera del Caire a Egipte, a Torí i a Roma, a Tunis, i al Coliseu Herodes Atticus del Partenó, a l'Acròpòlis d'Atenes en un multitudinari concert retransmès per la Televisió Nacional de Grècia el mes de juliol de l'any passat.
 
És per això que poder oferir al recital "Maria del Mar, 50 anys d'escenaris" a Llucmajor "pensam que és una oportunitat gairebé única per gaudir de les cançons de Maria del Mar Bonet i, a la vegada, és tot un honor i un privilegi per a l'Ajuntament de Llucmajor, poder programar un concert d'aquestes característiques a un espai que per a nosaltres és únic", explica el regidor de Cultura, Lluís Segura.
 
"Pensam que és un deure reconèixer la figura d'aquesta mallorquina internacional perquè amb la seva veu i les seves cançons, ha travessat totes les fronteres i ho ha fet sempre manteniment el seu esperit i actitud rebel, reivindicativa, de lluita i a l'hora sentimental, fins al punt d'arribar a formar part de l'educació musical de moltes generacions", afegeix el regidor.
 
Gaudint del present i pensant en el futur, lluny d'autocomplaences i defugint d'actituds nostàlgiques, en el recital de Llucmajor, Maria del Mar Bonet i els seus músics habituals, repassaran les cançons dels seus 50 anys a l'escena: "és una ocasió per gaudir d'una veu amb la capacitat que només tenen alguns de saltar de década en década, sentint-se igual d'estimada i respectada".
 
El concert se celebra a les 21.45 hores al Claustre de Sant Bonaventura, en el marc de les Festes de Santa Càndida de Llucmajor.
 
Entrades al mateix Claustre: Anticipada 10€ Taquilla, 15 € Aforament limitat.