L’Ajuntament demana evitar aglomeracions en el cementiri per a ‘Tots Sants’

23-October-2020

L'Ajuntament de Llucmajor no ha activat cap protocol especial davant l'arribada de la festivitat de Tots Sants, únicament demana als usuaris evitar aglomeracions de persones en el cementiri i mantenir les distàncies de seguretat entre els usuaris, així com seguir les normes d'ús de mascareta, reunions de 6 persones com a màxim i desinfecció de mans.

Així ho ha manifestat el regidor Gabriel Rojo, qui ha explicat que no hi haurà aforament limitat però s'intentarà que l'entrada al camp sant no es faci de forma massiva, per la qual cosa demana a la ciutadania visitar el cementiri entre els dies anteriors i posteriors a l'1 de novembre.

L'horari serà el normal de 9 a 18 hores exceptuant el diumenge dia 1 que serà de 7,30 a 18 hores. Com cada any, hi haurà paradetes de flors a l'entrada del cementiri i, com a novetat d'enguany, la tradicional missa que se celebra al camp sant es trasllada a la parròquia de Sant Miquel, on s'oficiarà a partir de les 19.30 hores.